FAQs 2

Vragen & Antwoorden

BESTELLINGEN EN RETOUREN

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen één week op het Postkantoor afhalen.

PostNL geeft aan dat mijn bestelling geleverd is maar ik heb niks ontvangen?

Als wij uw bestelling naar u versturen krijgt u van ons een Track & Trace e-mail van PostNL. Daarmee kunt u de bestelling volgen. Mocht het zo zijn dat PostNL aangeeft dat uw bestelling bezorgt is maar heeft u niks ontvangen dient u binnen tien dagen contact met ons op te nemen. Dit kunt u doen via ons contactformulier op de website. Dan kunnen wij een onderzoek laten instellen bij PostNL om te kijken waar uw bestelling is. Als u niet op tijd contact met ons opneemt kunnen wij geen onderzoek meer laten instellen.  Omdat wij dan niet meer kunnen achterhalen wat er met uw bestelling gebeurt is kunnen wij uw bestelling helaas niet vergoeden.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

Voor bestellingen rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 50.

Naar België geldt het volgende: De verzendkosten zijn altijd € 5,95. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 50.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Onze retourvoorwaarden kunt u hier vinden.

Heeft u nog een vraag? Stuur ons een bericht via het contactformulier

3276 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9/10
10

Niets aan toe te voegen

Prima.
Zou je ons aanbevelen? Ja
- Capelle aan den IJssel
9

1e x snel en duidelijk

Snel en correct
Zou je ons aanbevelen? Ja
- Maurik
8

prima levering en spullen

Snelle levering en goed verpakt
Zou je ons aanbevelen? Ja
- Muiderberg