Levertijd

Wanneer u een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk weten wanneer uw pakket wordt geleverd. Dit is een van de belangrijkste vragen. Dit vinden wij ook dus proberen wij er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk te communiceren.

1. Wat zijn de levertijden?
Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen twee werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende dag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Op de afrekenpagina wordt de exacte leverdatum getoond aan de inhoud van uw winkelwagen, zo weet u altijd waar u aan toe bent. Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Wilt u uw bestelling later geleverd krijgen, geen probleem, vul de gewenste bezorgdatum* in op het afrekenscherm. Wanneer de producten op voorraad zijn dan kan onderstaande tabel worden gehanteerd. *Bezorgmoment tijden is de route die PostNL rijd (op basis van de ingegeven postcode) en is een indicatie, geen zekerheid.

Besteldag Bezorgdag
Maandag Voor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd
Dinsdag Voor 22:00 besteld, Woensdag geleverd
Woensdag Voor 22:00 besteld, Donderdag geleverd
Donderdag Voor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd
Vrijdag Voor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd
Zaterdag Besteld, Dinsdag geleverd
Zondag Besteld, Dinsdag geleverd

Tijdens de Nederlandse feestdagen kan bovenstaande tabel afwijken.

Voor België geld onderstaande tabel:

Besteldag Bezorgdag
Maandag Voor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd
Dinsdag Voor 22:00 besteld, Woensdag geleverd
Woensdag Voor 22:00 besteld, Donderdag geleverd
Donderdag Voor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd
Vrijdag Voor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd
Zaterdag Besteld, Dinsdag geleverd
Zondag Besteld, Dinsdag geleverd

2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Het kan ook voorkomen dat het bij de buren geleverd wordt. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op bij een PostNL afhaalpunt afhalen.

3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor bestellingen rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 50.

Naar België geldt het volgende: De verzendkosten zijn altijd € 5,95. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 50.

4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

5. Afhalen bij een afhaalpunt van PostNL?                                                                                                                                                                                                    U kunt bij het afrekenen eenvoudig kiezen voor een afhaalpunt van PostNL.

6. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld in de orderbevestiging. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

7. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

8. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen.

3147 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9/10
10

Gemakkelijk en snelle levering

We hebben nu een paar x besteld. Alles was in goede staat. En werd snel geleverd. Goede kwaliteit en goed [...]
Zou je ons aanbevelen? Ja
- Hilversum
10

correcte en snelle levering

Ook wanneer er een product niet op voorraad is wordt direct een mail verstuurd en houdt men je op de [...]
Zou je ons aanbevelen? Ja
- STUIFZAND
10

Uitstekende service

Fijn dat je ook als particulier kunt bestellen. Ondanks vermelding website evt vertraging tevens een mailtje ontvangen. Top!
Zou je ons aanbevelen? Ja
- Hilversum