Alle prijzen zijn inclusief BTW

Gratis levering vanaf € 60

Winkelmand
€ 0,00
Thuiswinkel Zakelijk

Vraag over uw Bestelling

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst verzenden wij per email een orderbevestiging van uw bestelling. Dit gebeurt volledig automatische. Daarnaast verzenden wij een aparte email met daarbij in de bijlage uw factuur.

Is uw factuur niet aangekomen?

Het komt wel eens voor dat wij vragen krijgen over niet ontvangen orderbevestigingen of facturen. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

  1. Foutief ingevoerd email adres tijdens de afrekenprocedure.
  2. De email(s) is in de Spam folder van uw email provider gekomen.
  3. Overige problemen.

Mocht u graag uw factuur nogmaals ontvangen dan zijn er 2 opties:

  1. Wanneer u een account heeft kunt u inloggen en bij al uw bestellingen kunt u per bestelling uw PDF factuur dowloaden.
  2. Stuur een email naar [email protected] met uw ordernummer en wij zullen u zo spoedig mogelijk de factuur in PDF per email toesturen.

Is uw bestelling niet compleet of bevat deze verkeerde producten?

Het komt wel eens voor dat een bestelling niet compleet is of verkeerde producten bevat. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

  1. Ten tijde van uw bestelling waren niet alle producten op voorraad, bij grotere bestellingen worden sommige bestellingen dan op deellevering gezet.
  2. Tijdens het order picken is een fout gemaakt. Er is wellicht een verkeerd product gepickt of een telfout gemaakt.

Stuur een email naar [email protected] met uw ordernummer en wij zullen u zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, contact met Degros op. Een bij Degros ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Degros beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Degros binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degros heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen. Het is ook mogelijk om een klacht in te dienen bij Thuiswinkel.org.

Degros
Klantenservice
Rendementsweg 6
3641 SK Mijdrecht

[email protected]
www.degros.nl
Telefoon: +31 (0)85 303 1543