Vraag over uw Bestelling

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst verzenden wij per email een orderbevestiging van uw bestelling. Dit gebeurt volledig automatische. Daarnaast verzenden wij een aparte email met daarbij in de bijlage uw factuur.

Pakket nog niet geleverd?

Waren alle producten op voorraad ten tijde van de bestelling?

Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen 2 werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende dag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren.

Waren NIET alle producten op voorraad ten tijde van de bestelling?

Op de afrekenpagina wordt de exacte leverdatum getoond (boven de bestelknop) aan de inhoud van uw winkelwagen, zo weet u altijd waar u aan toe bent. Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Wilt u uw bestelling later geleverd krijgen, geen probleem, vul de gewenste bezorgdatum in op het afrekenscherm.

Wilt u graag weten wanneer uw bestelling precies wordt geleverd. Stuur een email naar ons met uw ordernummer en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Is uw bestelling niet compleet of bevat deze verkeerde producten?

Het komt wel eens voor dat een bestelling niet compleet is of verkeerde producten bevat. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

  1. Ten tijde van uw bestelling waren niet alle producten op voorraad, bij grotere bestellingen worden sommige bestellingen dan op deellevering gezet.
  2. Tijdens het order picken is een fout gemaakt. Er is wellicht een verkeerd product gepickt of een telfout gemaakt.

Stuur een email naar ons met uw ordernummer en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, contact met Degros op. Een bij Degros ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Degros beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Degros binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten. Degros heeft een interne klachtencommissie die de doelstelling heeft eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.