Ontdek het verhaal van Degros

December 2014
E-commerce website gelanceerd. Gericht op pedicure producten online verkoop in Nederland. Ons magazijn is dan gevestigd in Wormerveer. De eerste verkopen volgen snel.
25 oktober 2015
Naamsverandering naar Degros. Degros is afkomstig van "Commerce de gros" Groothandel in het Frans.

Augustus: Vanwege snelle groei hebben we het magazijn verhuisd naar een groter pand in Wormerveer.
2016
Maart: Onder degros.nl zijn we uitgebreid naar België. Inmiddels ook ons assortiment uitgebreid naar de Manicure en Medische groothandel.

December: Degros is als 1 van de eerste bedrijven lid geworden van Thuiswinkel Zakelijk.
2017
Vanwege aanhoudende groei wederom ons bedrijf verhuisd naar een groter magazijn. Ditmaal in het midden van het land in Nieuwegein. Nu kunnen we onze bestellingen verwerken tot 23:59 uur en de volgende dag leveren in Nederland en België.
2018
Ons assortiment flink uitgebreid met een kappersgroothandel en beauty groothandel. Ook dit jaar zijn we verhuisd, ditmaal naar Mijdrecht. Op deze locatie zijn we nu nog altijd gevestigd en deze is volledig schaalbaar met oog op de toekomst.
2019
Dit jaar groeien we flink door en hebben we ons assortiment verrijkt met een nieuwe groothandel "MKB / industrie". Niet alleen onze hoeveelheid klanten groeien maar ook onze voorraad. Degros is verdubbeld dit jaar!
2020
Door de jaren heen heeft Degros er steeds anders uitgezien. De ontwikkeling van onze website is erg belangrijk voor ons. Het gebruiksgemak van de klant moet voorop staan. Net als onze klantenservice. We hebben inmiddels 2500 onafhankelijke klantbeoordelingen met een gemiddeld cijfer van een 9 en daar zijn we trots op!

Wij zijn Degros

Wij leveren elke dag onze producten door heel Nederland, Belgie en Duitsland. Alle producten worden (snel) uit eigen voorraad geleverd. Onze klanten bedienen wij elke dag via een eenvoudig te bedienen webshop. Gericht op de toekomst breidt ons assortiment zich met de dag uit. Wij leggen de nadruk op onze klantenservice, snelle levering en scherpe prijzen. Daarnaast investeren wij veel in het gebruiksgemak van onze webshop. Snel en makkelijk bestellen via uw telefoon, ipad of PC is bij ons vanzelfsprekend en eenvoudig.

Degros Voordelen

  • Wij leveren snel en discreet.
  • Uitstekende klantenservice
  • Lid van Thuiswinkel
  • Goede communicatie
  • 2400+ onafhankelijke klantbeoordelingen

Degros.nl is lid van Thuiswinkel Zakelijk.

Sinds december 2016 hebben wij het Thuiswinkel Zakelijk Waarborg. Dit houdt in:

Degros biedt u ten minste de volgende 8 zekerheden:

1. Het bedrijf bestaat écht en bereik je zo:

Degros

Rendementsweg 6
3641SK Mijdrecht
Tel: 085 303 1543

2. Zakendoen onder Nederlands recht

De overeenkomst wordt gesloten onder Nederlands recht. Bovendien zijn de algemene voorwaarden voor bedrijven gemakkelijk vindbaar en niet in strijd met de Nederlandse dwingende wettelijke regels.

3. Helder aanbod: je weet precies wat je koopt

Elk product en/of elke dienst heeft een duidelijke omschrijving die overeenkomt met de werkelijkheid.

4. Overzichtelijk orderproces

Het orderproces verloopt via eenduidige stappen. Het is duidelijk wat je bestelt voordat je een aankoopverplichting aangaat en je krijgt nog een kans om deze te corrigeren voor het plaatsen van de bestelling.

5. Prijzen zijn duidelijk

Je wordt goed geïnformeerd over alle eventuele bijkomende kosten, zoals verzend-, betaal-, polis- of administratiekosten. Je bestelt zakelijk, dus de prijzen zijn exclusief btw. Dit wordt ook duidelijk vermeld.

6. Veilige betaalomgeving

Wanneer je een betaling doet in de webshop, verloopt dit via een beveiligde verbinding met een SSL-certificaat (HTTPS en/of slotje onder of boven aan de webpagina).

7. Zorgvuldige omgang met jouw persoonsgegevens

De webshop heeft een maximale inspanningsverplichting om te zorgen voor veilig transport, veilige verwerking en veilige opslag van persoonsgegevens. Periodiek spreekt Thuiswinkel.org de webshop aan op deze verplichtingen en voert ICT-veiligheidstests uit. Bovendien kun je je eenvoudig afmelden voor commerciële e-mails. Lees hier hoe Thuiswinkel.org dit borgt >

8. Gedegen klachtenbemiddeling en geschillen bij Nederlandse rechter

Heb je ondanks deze zekerheden toch een klacht, dan kom je in drie stappen tot een oplossing. De eerste stap is om bij de webshop te vertellen dat je ontevreden bent. Kom je samen niet tot een oplossing? Dan kun je als tweede stap een melding maken via thuiswinkel.org/klacht-indienen. Thuiswinkel.org helpt jou verder met klachtenbemiddeling. Als je hierna nog niet tevreden bent, kun je als derde stap een geschil voorleggen bij een Nederlandse rechtbank. Alleen als het is overeengekomen, kan er ook sprake zijn van arbitrage bij een erkend arbitrage-instituut.

Ga naar www.thuiswinkel.org/thuiswinkelzakelijk voor meer informatie over de zekerheden.

BEKIJK ONS CERTIFICAAT HIER

Bekijk alle categorieën