Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Wanneer u een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk weten wanneer uw pakket wordt geleverd. Dit is een van de belangrijkste vragen. Dit vinden wij ook dus proberen wij er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk te communiceren.

     

    1. Wat zijn de levertijden?
    Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen twee werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende dag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren. Voor levering van producten werken wij met PostNL. Op de afrekenpagina wordt de exacte leverdatum getoond aan de inhoud van uw winkelwagen, zo weet u altijd waar u aan toe bent. Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Wilt u uw bestelling later geleverd krijgen, geen probleem, vul de gewenste bezorgdatum* in op het afrekenscherm. Wanneer de producten op voorraad zijn dan kan onderstaande tabel worden gehanteerd. *Bezorgmoment tijden is de route die PostNL rijd (op basis van de ingegeven postcode) en is een indicatie, geen zekerheid.

     

    BesteldagBezorgdag
    MaandagVoor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd
    DinsdagVoor 22:00 besteld, Woensdag geleverd
    WoensdagVoor 22:00 besteld, Donderdag geleverd
    DonderdagVoor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd
    VrijdagVoor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd
    ZaterdagBesteld, Dinsdag geleverd
    ZondagBesteld, Dinsdag geleverd 

     

    Tijdens de Nederlandse feestdagen kan bovenstaande tabel afwijken.

    Voor België geld onderstaande tabel:

     

    BesteldagBezorgdag
    MaandagVoor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd
    DinsdagVoor 22:00 besteld, Woensdag geleverd
    WoensdagVoor 22:00 besteld, Donderdag geleverd
    DonderdagVoor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd
    VrijdagVoor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd
    ZaterdagBesteld, Dinsdag geleverd
    ZondagBesteld, Dinsdag geleverd

     

    2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
    Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Het kan ook voorkomen dat het bij de buren geleverd wordt. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op bij een PostNL afhaalpunt afhalen.

     

    3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
    Voor bestellingen rekenen wij € 5,95 verzendkosten. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 100.

    Naar België geldt het volgende: De verzendkosten zijn altijd € 6,95. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 100.

     

    4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
    Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

     

    5. Afhalen bij een afhaalpunt van PostNL?
    U kunt bij het afrekenen eenvoudig kiezen voor een afhaalpunt van PostNL.

     

    6. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
    Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld in de orderbevestiging. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

     

    7. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
    Ja. U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

     

    8. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
    U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen.

     

    Retourneren vanuit Nederland

    De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. Klik op de button hierboven om te zien of u de producten nog mag retourneren.

    Bij de artikelen van Degros is er altijd een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

    De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de bon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Producten mogen niet gebruikt zijn, bij het innemen van de retouren wordt hierop gecontroleerd. Indien wij constateren dat producten zijn geopend/gebruikt dan behouden wij het recht voor om de producten niet te crediteren.

     

     

    Retourneren vanuit Belgie

    LET OP! Gebruik dit formulier niet om vragen te stellen of orders te annuleren. Deze meldingen worden niet verwerkt via dit formulier. Voor vragen kunt u gebruik maken van ons contactformulier.

    Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Leest u voordat u iets terug stuurt onderstaande goed door. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    U dient uw retour aan te melden binen 14 dagen na aankoop en het product dient dan binnen 14 dagen na melding retour bij ons binnen zijn, anders vervalt de wettelijke bedenktermijn. De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de pakbon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Wij accepteren geen zendingen in een brievenbus verpakking i.v.m. beschadigingen. Het retourneren van het pakket is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket zoekt raakt tijdens het retourneren. Wij adviseren daarom het pakket altijd te verzenden met een track en trace code. BELANGRIJK! Breng ons ten alle tijde eerst op de hoogte via onderstaand contact formulier als u iets retour wilt sturen, zonder notificatie is het voor ons onduidelijk waarom iets retour komt en zullen wij geen actie ondernemen.

    LET OP! Helaas is retourneren van Hygiene producten (desinfectie handgel, stofmaksers, mondkapjes) niet mogelijk daar het hygiëne producten betreft. Stuurt u het toch retour zullen wij deze niet in behandeling nemen als retour. U kunt de producten dan uiteraard kosteloos weer ophalen in ons magazijn, toesturen is niet mogelijk.

    Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn of u heeft een defect artikel ontvangen neem in dit geval contact met ons op, vaak kunnen we dit op een andere manier oplossen. Door u gemaakte retourkosten worden pas vergoed als wij daar vooraf mee hebben ingestemd.

     

    Retouradres:
    Rendementsweg 6
    3641SK Mijdrecht

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »