Wanneer u een bestelling plaatst, wilt u natuurlijk weten wanneer uw pakket wordt geleverd. Dit is een van de belangrijkste vragen. Dit vinden wij ook dus proberen wij er alles aan te doen dit zo duidelijk mogelijk te communiceren.
1. Wat zijn de levertijden?
Een bestelling waarvan alle producten op voorraad zijn, wordt uiterlijk geleverd binnen twee werkdagen. Wij zullen er alles aan doen om de producten de volgende dag bij u afgeleverd te hebben, maar hebben geen invloed op externe factoren. Voor levering van producten werken wij met PostNL.
Wanneer u een bestelling heeft gedaan met artikelen met een langere levertijd, dan verzenden wij de order pas wanneer deze compleet is. Wilt u uw bestelling later geleverd krijgen, geen probleem, vul de gewenste bezorgdatum* in op het afrekenscherm. Wanneer de producten op voorraad zijn dan kan onderstaande tabel worden gehanteerd. Let op wij verzenden het pakket met Postnl, maar hebben invloed op vertragingen bij Postnl zelf.
Besteldag | Bezorgdag |
---|---|
Maandag | Voor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd |
Dinsdag | Voor 22:00 besteld, Woensdag geleverd |
Woensdag | Voor 22:00 besteld, Donderdag geleverd |
Donderdag | Voor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd |
Vrijdag | Voor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd |
Zaterdag | Besteld, Dinsdag geleverd |
Zondag | Besteld, Dinsdag geleverd |
Tijdens de Nederlandse feestdagen kan bovenstaande tabel afwijken.
Voor België geld onderstaande tabel:
Besteldag | Bezorgdag |
---|---|
Maandag | Voor 22:00 besteld, Dinsdag geleverd |
Dinsdag | Voor 22:00 besteld, Woensdag geleverd |
Woensdag | Voor 22:00 besteld, Donderdag geleverd |
Donderdag | Voor 22:00 besteld, Vrijdag geleverd |
Vrijdag | Voor 23:59 besteld, Zaterdag geleverd |
Zaterdag | Besteld, Dinsdag geleverd |
Zondag | Besteld, Dinsdag geleverd |
2. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Het kan ook voorkomen dat het bij de buren geleverd wordt. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen een week op bij een PostNL afhaalpunt afhalen.
3. Wat betaal ik aan verzendkosten?
Voor bestellingen rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de verzendkosten voor uw bestelling. GRATIS vanaf €50
Voor België: €6,95 en gratis vanaf €50
4. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.
5. Afhalen bij een afhaalpunt van PostNL?
U kunt bij het afrekenen eenvoudig kiezen voor een afhaalpunt van PostNL.
6. Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?
Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld in de orderbevestiging. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.
7. Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Ja. U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.
8. Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen.
Retourneren vanuit Nederland
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. Klik op de button hierboven om te zien of u de producten nog mag retourneren.
Bij de artikelen van Degros is er altijd een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. LET OP de artikelen dienen binnen 14 dagen te worden aangemeld om in aanmerking te komen voor gratis retourneren.
De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de bon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Producten mogen niet gebruikt zijn, bij het innemen van de retouren wordt hierop gecontroleerd. Indien wij constateren dat producten zijn geopend/gebruikt dan behouden wij het recht voor om de producten niet te crediteren.