Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Veelgestelde vragen

    1.1 Kan ik producten retourneren?

    De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn. Klik op de button hierboven om te zien of u de producten nog mag retourneren.

    Bij de artikelen van Degros is er altijd een retourtermijn van 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

    De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de bon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Producten mogen niet gebruikt zijn, bij het innemen van de retouren wordt hierop gecontroleerd. Indien wij constateren dat producten zijn geopend/gebruikt dan behouden wij het recht voor om de producten niet te crediteren.

    2.1 Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen één week op het Postkantoor afhalen.

    2.2 PostNL geeft aan dat mijn bestelling geleverd is maar ik heb niks ontvangen?

    Als wij uw bestelling naar u versturen krijgt u van ons een Track & Trace e-mail van PostNL. Daarmee kunt u de bestelling volgen. Mocht het zo zijn dat PostNL aangeeft dat uw bestelling bezorgt is maar heeft u niks ontvangen dient u binnen tien dagen contact met ons op te nemen. Dit kunt u doen via ons contactformulier op de website. Dan kunnen wij een onderzoek laten instellen bij PostNL om te kijken waar uw bestelling is. Als u niet op tijd contact met ons opneemt kunnen wij geen onderzoek meer laten instellen.  Omdat wij dan niet meer kunnen achterhalen wat er met uw bestelling gebeurt is kunnen wij uw bestelling helaas niet vergoeden.

    2.3 Wat betaal ik aan verzendkosten?

    Voor bestellingen rekenen wij € 5,95 verzendkosten. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 100.

    Naar België geldt het volgende: De verzendkosten zijn altijd € 6,95. Op de afrekenpagina krijgt u een overzicht van de juiste prijs en van de (eventuele) verzendkosten voor uw bestelling. Gratis vanaf € 100.

    2.4 Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

    Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

    2.5 Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

    Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

    2.6 Levert de webwinkel ook in het buitenland?

    U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

    2.7 Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

    U heeft een zichttermijn van veertien dagen, waarbinnen u uw product retour kunt sturen. Onze retourvoorwaarden kunt u hier vinden.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »