Menu

EUR

Klantenservice

Find your answer quickly and easily on our customer service page.
+31 (0)85 303 1543
Ma / Vrij from 10:00 - 16:00

Neem contact op

Contactgegevens

0853031543
KVK nummer: 78587514
btw-nummer: NL8614.60.479.B01
Degros Zuiveringsweg 36
8243RB Lelystad
the Netherlands

Veelgestelde vragen

Verzendkosten
Wat betaal ik aan verzendkosten?
Land Verzendkosten Gratis vanaf 
Nederland € 5,95  € 150
Belgie € 6,95  € 150
Duitsland € 6,95  € 150
Frankrijk € 9,95  € 150

Minimale bestelling van €30,-

Retourneren
Kan ik producten retourneren?

Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Leest u voordat u iets terug stuurt onderstaande goed door. De retourkosten a €5,95 zijn voor eigen rekening.

U kunt u retour hier aanmelden en het retourlabel downloaden:

U dient uw retour te versturen binnen 14 dagen na aankoop en het product dient dan binnen 14 dagen na versturen retour bij ons binnen te zijn, anders vervalt de wettelijke bedenktermijn. De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de pakbon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Wij accepteren geen zendingen in een brievenbus verpakking i.v.m. beschadigingen. Het retourneren van het pakket is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket zoekt raakt tijdens het retourneren. Wij adviseren daarom het pakket altijd te verzenden met een track en trace code.

LET OP! Helaas is retourneren van Hygiene producten (desinfectie handgel, stofmaksers, mondkapjes) niet mogelijk daar het hygiëne producten betreft. Stuurt u het toch retour zullen wij deze niet in behandeling nemen als retour. U kunt de producten dan uiteraard kosteloos weer ophalen in ons magazijn, toesturen is niet mogelijk.

Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn of u heeft een defect artikel ontvangen neem in dit geval contact met ons op, vaak kunnen we dit op een andere manier oplossen. 

Ps. als na het retourneren de bestelling onder de €150,- in totaalwaarde uitkomt zullen wij de verzendkosten a €5,95 verrekenen met de credit.

Retouradres:
Kaapstanderweg 36, 8243 RB Lelystad

Betalen op Factuur
Zakelijk betalen op factuur

Op rekening Via Biller (Zakelijke klanten)

Zakelijke klanten hebben de mogelijkheid om een bestelling op rekening te plaatsen.

Dit kan met Biller. Dit is een speciale betaalmethode voor B2B. Deze zal beschikbaar zijn als betaalmethode in onze checkout als u uw bedrijfsnaam en KVK nummer invult. Dan kunt u als bedrijf op kvk nummer uw organisatie opzoeken (komt nog "en aangeven of u een betaaltermijn van 30, 60 of 90 wenst"). Op basis van AI wordt er een check uitgevoerd op fraude en creditwaardigheid. Wanneer dit in orde is bevonden zal de bestelling worden afgehandeld.

Overige veel gestelde vragen
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. PostNL probeert het dan op een later moment nogmaals. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen één week op het Postkantoor afhalen.

De vervoerder geeft aan dat mijn bestelling geleverd is maar ik heb niks ontvangen?

Als wij uw bestelling naar u versturen krijgt u van ons een Track & Trace e-mail. Daarmee kunt u de bestelling volgen. Mocht het zo zijn dat de vervoerder aangeeft dat uw bestelling bezorgt is, maar heeft u niks ontvangen dan dient u binnen tien dagen contact met ons op te nemen. Dit kunt u doen via ons contactformulier op de website. Dan kunnen wij een onderzoek laten instellen bij de vervoerder om te kijken waar uw bestelling is. Als u niet op tijd contact met ons opneemt kunnen wij namelijk geen onderzoek meer laten instellen. Dan kunnen wij niet meer achterhalen wat er met uw bestelling gebeurt is kunnen wij uw bestelling helaas niet vergoeden.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig meerdere afleveradressen beheren via uw adresboek. U hoeft dus maar een keer uw afleveradres op te voeren, zodat u hier de volgende keer weer gebruik van kunt maken.

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Uw bestelling wordt binnen twee werkdagen geleverd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

U kunt uw bestelling laten afleveren op een adres in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Denemarken, Italië, Polen, Zwitserland, Luxemburg en Oostenrijk. De verzendvoorwaarden staan vermeld op de home pagina. Bij het afrekenen kunt u kiezen naar welk land het moet worden verzonden.

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Retourneren vanuit Nederland of Belgie

Uiteraard is het mogelijk om uw bestelling te retourneren. Leest u voordat u iets terug stuurt onderstaande goed door. Retourneren is op eigen kosten.

U kunt u retour hier aanmelden en het retourlabel downloaden:

U dient uw retour te versturen binnen 14 dagen na aankoop en het product dient dan binnen 14 dagen na versturen retour bij ons binnen te zijn, anders vervalt de wettelijke bedenktermijn. De verpakking van het betreffende product dient onaangebroken te zijn. In de doos dient de pakbon aanwezig te zijn. Let op! Zonder pakbon kunnen wij uw pakket niet retour nemen/verwerken. Wij accepteren geen zendingen in een brievenbus verpakking i.v.m. beschadigingen. Het retourneren van het pakket is op eigen risico. Wij zijn niet verantwoordelijk wanneer een pakket zoekt raakt tijdens het retourneren. Wij adviseren daarom het pakket altijd te verzenden met een track en trace code.

LET OP! Helaas is retourneren van Hygiene producten (desinfectie handgel, stofmaksers, mondkapjes) niet mogelijk daar het hygiëne producten betreft. Stuurt u het toch retour zullen wij deze niet in behandeling nemen als retour. U kunt de producten dan uiteraard kosteloos weer ophalen in ons magazijn, toesturen is niet mogelijk.

Indien u verkeerde goederen heeft ontvangen die niet door u besteld zijn of u heeft een defect artikel ontvangen neem in dit geval contact met ons op, vaak kunnen we dit op een andere manier oplossen. 

Retouradres:
Kaapstanderweg 36, 8243 RB Lelystad

 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €150,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »