Menu

EUR
CADEAU ACTIE: Ontvang nu GRATIS Romed Alcoholspray 500ml bij een orderbedrag van €50,- en Romed Alcoholfoam 500ml bij een orderbedrag van €80,-

Betaalmethoden

1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op 11 manieren betalen: iDEAL, Bancontact, PayPal, Mastercard, Visa, SOFORT Banking, Maestro, Giropay, Cartes Bancaires, Klarna Achteraf Betalen, Biller (zakelijk).

2. Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

3. Op factuur bestellen via Biller (Zakelijke klanten)
Zakelijke klanten hebben de mogelijkheid om een bestelling op rekening te plaatsen via Biller.

Dit is een speciale betaalmethode voor B2B. Deze zal beschikbaar zijn als betaalmethode in onze checkout. Dan kunt u als bedrijf op kvk nummer uw organisatie opzoeken en aangeven of u een betaaltermijn van 30, 60 of 90 wenst*. Op basis van AI wordt er een check uitgevoerd op fraude en creditwaardigheid. Wanneer dit in orde is bevonden zal de bestelling worden afgehandeld.

4. Wat is creditcard?
Creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders meer dan welkom. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra we je creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we je bestelling die dag nog. Je creditcard wordt pas na levering daadwerkelijk belast. 

5. Wat is Sofort banking? (Belgie en Duitsland)
SOFORT behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Bij SOFORT gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT als betalingsmogelijkheid. U wordt vervolgens automatisch naar het beveiligde betalingsformulier geleid. De overschrijvingsgegevens worden automatisch overgenomen, zodat u slechts uw bank hoeft te selecteren en uw vertrouwde gegevens voor Internetbankieren hoeft in te voeren. Vervolgens geeft u de overschrijving met een bevestigingscode vrij. De gegevens worden gecodeerd aan uw rekening voor Internetbankieren overgedragen. Uw webshop ontvangt een bevestiging in real-time dat u de overschrijving bij uw Internetbankieren in opdracht hebt gegeven en kan de bestelling direct verwerken. Hierdoor kan de webshop uw artikelen snel leveren.

6. Wat is Belfius? (Belgie)
Als één van Belgisch grootste banken voorziet Belfius in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert. Betalingen via Belfius Direct Net zijn gegarandeerd en de status is direct beschikbaar. Dit maakt de betaalmethode een uitstekende manier om betalingen ontvangen van Belgische klanten.

7. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank. Vaak is dit binnen Nederland direct.

8. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
U kunt uw product retourneren via ons retourprotocol. Zodra uw pakket in goede orde is ontvangen en voldoet aan onze retourvoorwaarden zullen wij uw geld terugstorten.

9. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

10. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 2 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

Klachten
Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice

Kies uw taal
Kies uw valuta

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €150,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!